Maximizing Gender Equality by Minimizing Course Choice Options? Effects of Obligatory Coursework in Math on Gender Differences in STEM

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Maximizing Gender Equality by Minimizing Course Choice Options? Effects of Obligatory Coursework in Math on Gender Differences in STEM

Autor(en): Hubner, Nicolas; Wille, Eike; Cambria, Jenna; Oschatz, Kerstin; Nagengast, Benjamin; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Wille, Eike
Cambria, Jenna
Oschatz, Kerstin
Nagengast, Benjamin
Trautwein, Ulrich
Hübner, Nicolas
Erschienen in: Journal of Educational Psychology (2017), Bd. 109, H. 7, S. 993-1009
Verlagsangabe: Amer Psychological Assoc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/edu0000183
ISSN: 1939-2176
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: