The Effects of Using Collaborative Assessment With Students Going Abroad: Intercultural Competence Development, Self-Understanding, Self-Confidence, and Stages of Change

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The Effects of Using Collaborative Assessment With Students Going Abroad: Intercultural Competence Development, Self-Understanding, Self-Confidence, and Stages of Change

Autor(en): Schnabel, Deborah B. L.; Kelava, Augustin; van de Vijver, Fons J. R.; Schnabel
Tübinger Autor(en):
Kelava, Augustin
Schnabel, Deborah
Erschienen in: Journal of College Student Development (2016), Bd. 57, H. 1, S. 79-94
Verlagsangabe: Johns Hopkins Univ Press
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1353/csd.2016.0000
ISSN: 1543-3382
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: