The Janus-faced nature of time spent on homework: Using latent profile analyses to predict academic achievement over a school year

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The Janus-faced nature of time spent on homework: Using latent profile analyses to predict academic achievement over a school year

Autor(en): Flunger, Barbara; Trautvvein, Ulrich; Nagengast, Benjamin; Luedtke, Oliver; Niggli, Alois; Schnyder, Inge
Tübinger Autor(en):
Flunger, Barbara
Trautwein, Ulrich
Nagengast, Benjamin
Erschienen in: Learning and Instruction (2015), Bd. 39, S. 97-106
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2015.05.008
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: