Construct validity of student perceptions of instructional quality is high, but not perfect: Dimensionality and generalizability of domain-independent assessments

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Construct validity of student perceptions of instructional quality is high, but not perfect: Dimensionality and generalizability of domain-independent assessments

Autor(en): Wagner, Wolfgang; Goellner, Richard; Helmke, Andreas; Trautwein, Ulrich; Luedtke, Oliver
Tübinger Autor(en):
Wagner, Wolfgang
Trautwein, Ulrich
Göllner, Richard
Erschienen in: Learning and Instruction (2013), Bd. 28, S. 1-11
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2013.03.003
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: