Zum Verhältnis von Bildungs- und Anerkennungsprozessen am Beispiel des Falls "Simone"
DSpace Repository
Login
Publication services
→
Universitätsbibliographie
→
6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
→
View Item
« back
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Zum Verhältnis von Bildungs- und Anerkennungsprozessen am Beispiel des Falls "Simone"
Author:
Equit, Claudia
Tübinger Autor(en):
Equit, Claudia
Issue year:
2012
Dokumentart:
BookPart
Published in:
Qualitative Bildungsforschung und Bildungstheorie
Page range:
S. 209-226
Reference:
378647245
Show full item record
This item appears in the following Collection(s)
6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
[7352]
Report a Publication
Help
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
DDC-Classification
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
DDC-Classification
My Account
Login