Differential school contextual effects for math and English: Integrating the big-fish-little-pond effect and the internal/external frame of reference

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Differential school contextual effects for math and English: Integrating the big-fish-little-pond effect and the internal/external frame of reference

Autor(en): Parker, Philip D.; Marsh, Herbert W.; Luedtke, Oliver; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Parker, Philip
Trautwein, Ulrich
Lüdtke, Oliver
Erschienen in: Learning and Instruction (2013), Bd. 23, S. 78-89
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2012.07.001
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: