How Can Cross-Country Differences in the Practice of Grade Retention Be Explained? A Closer Look at National Educational Policy Factors

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

How Can Cross-Country Differences in the Practice of Grade Retention Be Explained? A Closer Look at National Educational Policy Factors

Autor(en): Goos, Mieke; Schreier, Brigitte Maria; Knipprath, Heidi Maria Eduard; De Fraine, Bieke; Van Damme, Jan; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Schreier, Brigitte
Trautwein, Ulrich
Erschienen in: Comparative Education Review (2013), Bd. 57, H. 1, S. 54-84
Verlagsangabe: Univ Chicago Press
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1086/667655
ISSN: 0010-4086
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Verbund-Nachweis: 401472213
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: