Temporal Dynamics of Meta-Awareness of Mind Wandering During Lecture Viewing: Implications for Learning and Automated Assessment Using Machine Learning

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Temporal Dynamics of Meta-Awareness of Mind Wandering During Lecture Viewing: Implications for Learning and Automated Assessment Using Machine Learning

Autor(en): Buehler, Babette; Bozkir, Efe; Goldberg, Patricia; Deininger, Hannah; D'Mello, Sidney; Gerjets, Peter; Trautwein, Ulrich; Kasneci, Enkelejda
Tübinger Autor(en):
Bozkir, Efe
Goldberg, Patricia
Deininger, Hannah
Gerjets, Peter
Trautwein, Ulrich
Bühler, Babette
Erschienen in: Journal of Educational Psychology (2025), Bd. 117, H. 1, S. 38-62
Verlagsangabe: Washington : Amer Psychological Assoc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/edu0000903
ISSN: 0022-0663
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: