Bilingualism versus translanguaging in a Swiss day-care center : a space analysis of language practices and their Janus-faced effects on social inequalities and educational opportunities

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Zur Kurzanzeige

dc.contributor.author Neumann, Sascha de_DE
dc.date.accessioned 2024-06-06T09:30:21Z
dc.date.available 2024-06-06T09:30:21Z
dc.date.issued 2020 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/154092
dc.language.iso en
dc.relation.uri https://doi.org/10.1007/978-3-658-28128-1_6 de_DE
dc.title Bilingualism versus translanguaging in a Swiss day-care center : a space analysis of language practices and their Janus-faced effects on social inequalities and educational opportunities de_DE
dc.type BookPart de_DE
utue.personen.pnd Neumann, Sascha/186615264 de_DE
utue.publikation.seiten 83-101 de_DE
utue.personen.roh Kuhn, Melanie de_DE
utue.personen.roh Neumann, Sascha de_DE
utue.publikation.buchdesbeitrags Inclusion, education and translanguaging - Wiesbaden : Springer VS, 2020 de_DE
utue.titel.verfasserangabe Melanie Kuhn and Sascha Neumann de_DE
utue.publikation.abrufzeichen o043 de_DE
utue.publikation.swbdatum 2405 de_DE
utue.artikel.ppn 1759441414 de_DE


Dateien zu dieser Ressource

Dateien Größe Format Anzeige

Zu diesem Dokument gibt es keine Dateien.

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige