The yet underestimated importance of communicating findings from educational trials to teachers, schools, school authorities, or policy makers : comment on Brady et al. (2023)

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The yet underestimated importance of communicating findings from educational trials to teachers, schools, school authorities, or policy makers : comment on Brady et al. (2023)

Autor(en): Zitzmann, Steffen; Machts, Nils; Hübner, Nicolas; Schauber, Stefan Kilian; Möller, Jens; Lindner, Christoph
Tübinger Autor(en):
Zitzmann, Steffen
Hübner, Nicolas
Erschienen in: Educational psychology review - Dordrecht [u.a.] : Springer Science + Business Media B.V (2023), Bd. 35, H. 2, S. 1-5
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1007/s10648-023-09776-8
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Verbund-Nachweis: 1885258585
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: