Collaborative design practices in pre-service teacher education for technological pedagogical content knowledge (TPACK) : group composition matters

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Backfisch, Iris de_DE
dc.contributor.author Franke, Ulrike de_DE
dc.contributor.author Ohla, Kerstin de_DE
dc.contributor.author Scholtz, Nina de_DE
dc.contributor.author Lachner, Andreas de_DE
dc.date.accessioned 2024-06-06T09:29:54Z
dc.date.available 2024-06-06T09:29:54Z
dc.date.issued 2023 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/154058
dc.language.iso en
dc.relation.uri https://doi.org/10.1007/s42010-023-00192-z de_DE
dc.title Collaborative design practices in pre-service teacher education for technological pedagogical content knowledge (TPACK) : group composition matters de_DE
dc.title.alternative Kollaborative Lernaktivitäten in der Lehrkräftebildung für technologisch-pädagogisches Wissen (TPACK) : auf die Gruppenzusammensetzung kommt es an de_DE
dc.type Article de_DE
utue.kommentar.intern Weitere Fakultät: 8; de_DE
utue.personen.pnd Lachner, Andreas/443298653 de_DE
utue.publikation.seiten 579-604 de_DE
utue.personen.roh Backfisch, Iris de_DE
utue.personen.roh Franke, Ulrike de_DE
utue.personen.roh Ohla, Kerstin de_DE
utue.personen.roh Scholtz, Nina de_DE
utue.personen.roh Lachner, Andreas de_DE
dcterms.isPartOf.ZSTitelID Unterrichtswissenschaft - [Wiesbaden] : VS Verlag für Sozialwissenschaften de_DE
dcterms.isPartOf.ZS-Issue 4 de_DE
dcterms.isPartOf.ZS-Volume 51 de_DE
utue.titel.verfasserangabe Iris Backfisch, Ulrike Franke, Kerstin Ohla, Nina Scholtz, Andreas Lachner de_DE
utue.publikation.abrufzeichen o043 de_DE
utue.publikation.swbdatum 2404 de_DE
utue.artikel.ppn 1886555613 de_DE


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record