Will, skills, or conscientiousness: What predicts teachers? intentions to participate in technology-related professional development?

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Will, skills, or conscientiousness: What predicts teachers? intentions to participate in technology-related professional development?

Autor(en): Fuetterer, Tim; Scherer, Ronny; Scheiter, Katharina; Stuermer, Kathleen; Lachner, Andreas
Tübinger Autor(en):
Fütterer, Tim
Stürmer, Kathleen
Lachner, Andreas
Erschienen in: Computers & Education (2023), Bd. 198, Article 104756
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2023.104756
ISSN: 0360-1315
DDC-Klassifikation: 004 - Informatik
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: