How Many Classes and Students Should Ideally be Sampled When Assessing the Role of Classroom Climate via Student Ratings on a Limited Budget? An Optimal Design Perspective

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

How Many Classes and Students Should Ideally be Sampled When Assessing the Role of Classroom Climate via Student Ratings on a Limited Budget? An Optimal Design Perspective

Autor(en): Zitzmann, Steffen; Wagner, Wolfgang; Hecht, Martin; Helm, Christoph; Fischer, Christian; Bardach, Lisa; Goellner, Richard
Tübinger Autor(en):
Zitzmann, Steffen
Wagner, Wolfgang
Hecht, Martin
Fischer, Christian
Bardach, Lisa
Göllner, Richard
Erschienen in: Educational Psychology Review (2022), Bd. 34, H. 2, S. 511-536
Verlagsangabe: Springer/plenum Publishers
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1007/s10648-021-09635-4
ISSN: 1040-726X
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: