dc.contributor.author |
Lachner, Andreas |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2023-02-03T07:51:06Z |
|
dc.date.available |
2023-02-03T07:51:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/136008 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.title |
Using spacing to promote lasting learning in educational contexts : Promises and challenges |
de_DE |
dc.type |
Article |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Ebersbach, Mirjam/517897245 |
de_DE |
utue.personen.pnd |
Lachner, Andreas/443298653 |
de_DE |
utue.publikation.seiten |
151-163 |
de_DE |
utue.personen.roh |
Ebersbach, Mirjam |
de_DE |
utue.personen.roh |
Lachner, Andreas |
de_DE |
utue.personen.roh |
Scheiter, Katharina |
de_DE |
utue.personen.roh |
Richter, Tobias |
de_DE |
dcterms.isPartOf.ZSTitelID |
Zeitschrift für Entwicklungspsychologie und pädagogische Psychologie - Göttingen : Hogrefe, |
de_DE |
dcterms.isPartOf.ZS-Issue |
4 |
de_DE |
dcterms.isPartOf.ZS-Volume |
54 |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
Mirjam Ebersbach, Andreas Lachner, Katharina Scheiter, and Tobias Richter |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
t043 |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
2301 |
de_DE |
utue.artikel.ppn |
1832504018 |
de_DE |