The persistence of students? academic effort: The unique and combined effects of conscientiousness and individual interest

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The persistence of students? academic effort: The unique and combined effects of conscientiousness and individual interest

Autor(en): Rieger, Sven; Gollner, Richard; Spengler, Marion; Trautwein, Ulrich; Nagengast, Benjamin; Roberts, Brent W.
Tübinger Autor(en):
Rieger, Sven
Spengler, Marion
Trautwein, Ulrich
Nagengast, Benjamin
Roberts, Brent W.
Göllner, Richard
Erschienen in: Learning and Instruction (2022), Bd. 80, Article 101613
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2022.101613
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: