The Potential of Relevance Interventions for Scaling Up: A Cluster-Randomized Trial Testing the Effectiveness of a Relevance Intervention in Math Classrooms

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The Potential of Relevance Interventions for Scaling Up: A Cluster-Randomized Trial Testing the Effectiveness of a Relevance Intervention in Math Classrooms

Autor(en): Gaspard, Hanna; Parrisius, Cora; Piesch, Heide; Kleinhansl, Markus; Wille, Eike; Nagengast, Benjamin; Trautwein, Ulrich; Hulleman, Chris S.
Tübinger Autor(en):
Gaspard, Hanna
Parrisius, Cora Kristin
Piesch, Heide
Kleinhansl, Markus
Wille, Eike
Nagengast, Benjamin
Trautwein, Ulrich
Erschienen in: Journal of Educational Psychology (2021), Bd. 113, H. 8, S. 1507-1528
Verlagsangabe: Washington
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/edu0000663
ISSN: 0022-0663
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: