Scaling up an Extracurricular Science Intervention for Elementary School Students: It Works, and Girls Benefit More From It Than Boys

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Scaling up an Extracurricular Science Intervention for Elementary School Students: It Works, and Girls Benefit More From It Than Boys

Autor(en): Schiefer, Julia; Stark, Lucas; Gaspard, Hanna; Wille, Eike; Trautwein, Ulrich; Golle, Jessika
Tübinger Autor(en):
Schiefer, Julia
Stark, Lucas
Gaspard, Hanna
Wille, Eike
Trautwein, Ulrich
Golle, Jessika
Erschienen in: Journal of Educational Psychology (2021), Bd. 113, H. 4, S. 784-807
Verlagsangabe: Amer Psychological Assoc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/edu0000630
ISSN: 1939-2176
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: