For whom do tablets make a difference? Examining student profiles and perceptions of instruction with tablets

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

For whom do tablets make a difference? Examining student profiles and perceptions of instruction with tablets

Autor(en): Hammer, Molly; Goellner, Richard; Scheiter, Katharina; Fauth, Benjamin; Stuermer, Kathleen
Tübinger Autor(en):
Hammer, Molly
Scheiter, Katharina
Fauth, Benjamin
Göllner, Richard
Stürmer, Kathleen
Erschienen in: Computers & Education (2021), Bd. 166, Article 104147
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2021.104147
ISSN: 1873-782X
DDC-Klassifikation: 004 - Informatik
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: