Sprachliche Komplexitätsmerkmale von Fragebogenitems: Bedeutung für die psychometrische Qualität von Unterrichtsbeurteilungen aus Schülersicht und die Vorhersage des Lernerfolgs in Large-Scale-Assessments : Schlussbericht : Projektlaufzeit: 01.07.2015-31.12.2017
Author:
|
Göllner, Richard; Meurers, Walt Detmar; Wagner, Wolfgang; Berendes, Karin; Nagengast, Benjamin; Trautwein, Ulrich
|
Tübinger Autor(en):
|
|
Other Contributors:
|
Hector-Institut für Empirische Bildungsforschung
|
Alternative Title:
|
The linguistic complexity of survey items to assess student ratings of teaching quality : its impact on the psychometric quality of ratings and the prediction of students learning in German large-scale studies
|
Issue year:
|
2018
|
Verlagsangabe:
|
Tübingen : Universität Tübingen
|
Language:
|
German
|
Full text:
|
https://doi.org/10.2314/GBV:1047305526
|
Dokumentart:
|
Book
|
Pages:
|
1 Online-Ressource (24 Seiten, 1.110 KB)
|
Reference:
|
1047305526
|
Note:
|
Erscheint auch als Druck-Ausgabe
|
Show full item record
|