dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
dc.contributor.author |
Cheng, Xian |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2021-02-09T10:45:30Z |
|
dc.date.available |
2021-02-09T10:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/112517 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
dc.relation.uri |
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-53594 |
de_DE |
dc.title |
ICT-based instruction for secondary school students: the interplay of individual learning prerequisites, use of technology, and student involvement in learning processes |
de_DE |
dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
utue.kommentar.intern |
Erscheint auch als, Online-Ausgabe |
de_DE |
utue.personen.roh |
Cheng, Xian |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
XIX, 244 Seiten |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Xian Cheng, M.Sc. |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
2101 |
de_DE |
utue.publikation.fachbereich |
36 |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät |
de_DE |
utue.artikel.ppn |
1745933921 |
de_DE |