Identifying antecedents to learning effectively with digital media: a student-centered approach

DSpace Repository

Show simple item record

dc.contributor Eberhard Karls Universität Tübingen de_DE
dc.contributor.author Hammer, Molly de_DE
dc.date.accessioned 2021-01-21T08:56:24Z
dc.date.available 2021-01-21T08:56:24Z
dc.date.issued 2020 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/111833
dc.language.iso en
dc.publisher Tübingen de_DE
dc.relation.uri http://dx.doi.org/10.15496/publikation-51795 de_DE
dc.title Identifying antecedents to learning effectively with digital media: a student-centered approach de_DE
dc.type PhDThesis de_DE
utue.kommentar.intern Erscheint auch als Online-Ausgabe de_DE
utue.personen.roh Hammer, Molly de_DE
utue.publikation.seitengesamt 147 Seiten de_DE
utue.titel.verfasserangabe vorgelegt von Molly Hammer, M. Ed. de_DE
utue.publikation.abrufzeichen tdis de_DE
utue.publikation.swbdatum 2012 de_DE
utue.publikation.fachbereich 36 de_DE
utue.publikation.fakultaet 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät de_DE
utue.artikel.ppn 1742262198 de_DE


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record