Don't Blame the Teacher? The Need to Account for Classroom Characteristics in Evaluations of Teaching Quality

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Don't Blame the Teacher? The Need to Account for Classroom Characteristics in Evaluations of Teaching Quality

Autor(en): Fauth, Benjamin; Wagner, Wolfgang; Bertram, Christiane; Goellner, Richard; Roloff, Janina; Luedtke, Oliver; Polikoff, Morgan S.; Klusmann, Uta; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Fauth, Benjamin
Wagner, Wolfgang
Trautwein, Ulrich
Göllner, Richard
Erschienen in: Journal of Educational Psychology (2020), Bd. 112, H. 6, S. 1284-1302
Verlagsangabe: Amer Psychological Assoc
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1037/edu0000416
ISSN: 1939-2176
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: