Who sticks to the instructions-and does it matter? Antecedents and effects of students' responsiveness to a classroom-based motivation intervention

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Who sticks to the instructions-and does it matter? Antecedents and effects of students' responsiveness to a classroom-based motivation intervention

Autor(en): Brisson, Brigitte Maria; Hulleman, Chris S.; Gaspard, Hanna; Flunger, Barbara; Dicke, Anna-Lena; Trautwein, Ulrich; Nagengast, Benjamin; Häfner, Isabelle
Tübinger Autor(en):
Gaspard, Hanna
Trautwein, Ulrich
Nagengast, Benjamin
Häfner, Isabelle
Erschienen in: Zeitschrift für Erziehungswissenschaft (2020), Bd. 23, H. 1, S. 121-144
Verlagsangabe: Springer Vieweg - Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1007/s11618-019-00922-z
ISSN: 1862-5215
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: