Who sticks to the instructions-and does it matter? Antecedents and effects of students' responsiveness to a classroom-based motivation intervention
Autor(en):
|
Brisson, Brigitte Maria; Hulleman, Chris S.; Gaspard, Hanna; Flunger, Barbara; Dicke, Anna-Lena; Trautwein, Ulrich; Nagengast, Benjamin; Häfner, Isabelle
|
Tübinger Autor(en):
|
|
Erschienen in:
|
Zeitschrift für Erziehungswissenschaft
(2020), Bd.
23,
H.
1,
S.
121-144
|
Verlagsangabe:
|
Springer Vieweg - Springer Fachmedien Wiesbaden Gmbh
|
Sprache:
|
Englisch
|
Referenz zum Volltext:
|
http://dx.doi.org/10.1007/s11618-019-00922-z
|
ISSN:
|
1862-5215
|
DDC-Klassifikation:
|
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
|
Dokumentart:
|
Wissenschaftlicher Artikel
|
Zur Langanzeige
|