Professional knowledge or motivation? Investigating the role of teachers' expertise on the quality of technology-enhanced lesson plans

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Professional knowledge or motivation? Investigating the role of teachers' expertise on the quality of technology-enhanced lesson plans

Autor(en): Backfisch, Iris; Lachner, Andreas; Hische, Christoff; Loose, Frank; Scheiter, Katharina
Tübinger Autor(en):
Backfisch, Iris
Lachner, Andreas
Hische, Christoff Sebastian
Loose, Frank
Scheiter, Katharina
Erschienen in: Learning and Instruction (2020), Bd. 66, Article 101300
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2019.101300
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: