The role of feedback and instruction on the cross-situational learning of vocabulary and morphosyntax: Mixed effects models reveal local and global effects on acquisition

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The role of feedback and instruction on the cross-situational learning of vocabulary and morphosyntax: Mixed effects models reveal local and global effects on acquisition

Autor(en): Monaghan, Padraic; Ruiz, Simon; Rebuschat, Patrick
Tübinger Autor(en):
Ruiz Hernández, Simón Eduardo
Rebuschat, Patrick
Erschienen in: Second Language Research (2020), Bd. , Article 0267658320927741
Verlagsangabe: Sage Publications Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1177/0267658320927741
ISSN: 1477-0326
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
800 - Literatur, Rhetorik, Literaturwissenschaft
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Kommentar: online first
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: