When a silent reading fluency test measures more than reading fluency : academic language features predict the test performance of students with a non-German home language

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

When a silent reading fluency test measures more than reading fluency : academic language features predict the test performance of students with a non-German home language

Autor(en): Berendes, Karin; Wagner, Wolfgang; Meurers, Detmar; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Berendes, Karin
Wagner, Wolfgang
Meurers, Walt Detmar
Trautwein, Ulrich
Erschienen in: Reading and Writing (2019), Bd. 32, H. 3, S. 561-583
Verlagsangabe: Springer
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1007/s11145-018-9878-x
ISSN: 1573-0905
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: