Do students learn better when seated close to the teacher? A virtual classroom study considering individual levels of inattention and hyperactivity-impulsivity

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Do students learn better when seated close to the teacher? A virtual classroom study considering individual levels of inattention and hyperactivity-impulsivity

Autor(en): Blume, Friederike; Goellner, Richard; Moeller, Korbinian; Dresler, Thomas; Ehlis, Ann-Christine; Gawrilow, Caterina
Tübinger Autor(en):
Blume, Friederike
Göllner, Richard
Möller, Korbinian
Dresler, Thomas
Ehlis, Ann-Christine
Gawrilow, Caterina
Erschienen in: Learning and Instruction (2019), Bd. 61, S. 138-147
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2018.10.004
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: