The role of socioeconomic background and prior achievement for students’ perception of teacher support

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The role of socioeconomic background and prior achievement for students’ perception of teacher support

Autor(en): Atlay, Cansu; Tieben, Nicole; Fauth, Benjamin; Hillmert, Steffen
Tübinger Autor(en):
Atlay, Cansu
Tieben, Nicole
Fauth, Benjamin
Hillmert, Steffen
Erschienen in: British journal of sociology of education (2019), Bd. 40, H. 7, S. 970-991
Verlagsangabe: Abingdon : Routledge
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: https://doi.org/10.1080/01425692.2019.1642737
ISSN: 0142-5692 (print)
1465-3346 (online)
DDC-Klassifikation: 300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: