Does more math in high school increase the share of female STEM workers? : evidence from a curriculum reform

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Does more math in high school increase the share of female STEM workers? : evidence from a curriculum reform

Autor(en): Biewen, Martin; Schwerter, Jakob
Tübinger Autor(en):
Biewen, Martin
Schwerter, Jakob
Erscheinungsjahr: 2019
Reihe: Discussion paper series / IZA ; no. 12236
Verlagsangabe: Bonn
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://hdl.handle.net/10419/196734
https://www.iza.org/publications/dp/12236/does-more-math-in-high-school-increase-the-share-of-female-stem-workers-evidence-from-a-curriculum-reform
http://ftp.iza.org/dp12236.pdf
Dokumentart: Buch
Seitenzahl: 1 Online-Ressource (circa 49 Seiten)
Verbund-Nachweis: 1663345821
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: