Pricing in Online Retailing: Understanding Drivers of Sales, Revenue, and Profit

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dc.contributor.advisor Papies, Dominik (Prof. Dr.)
dc.contributor.author Künnen, Andrea
dc.date.accessioned 2019-11-25T11:55:45Z
dc.date.available 2019-11-25T11:55:45Z
dc.date.issued 2019-11-25
dc.identifier.other 1683376609 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/95103
dc.identifier.uri http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-951037 de_DE
dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.15496/publikation-36487
dc.description.abstract This dissertation analyzes topics related to price decisions in online retailing that are relevant for both managers and researchers. en
dc.language.iso en de_DE
dc.publisher Universität Tübingen de_DE
dc.rights ubt-podok de_DE
dc.rights.uri http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de de_DE
dc.rights.uri http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en en
dc.subject.classification Preis , Handel de_DE
dc.subject.ddc 330 de_DE
dc.subject.other Price en
dc.subject.other retail en
dc.subject.other online en
dc.title Pricing in Online Retailing: Understanding Drivers of Sales, Revenue, and Profit en
dc.type PhDThesis de_DE
dcterms.dateAccepted 2019-08-16
utue.publikation.fachbereich Wirtschaftswissenschaften de_DE
utue.publikation.fakultaet 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät de_DE

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