Pricing in Online Retailing: Understanding Drivers of Sales, Revenue, and Profit

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Zitierfähiger Link (URI): http://hdl.handle.net/10900/95103
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-951037
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-36487
Dokumentart: Dissertation
Erscheinungsdatum: 2019-11-25
Sprache: Englisch
Fakultät: 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät
Fachbereich: Wirtschaftswissenschaften
Gutachter: Papies, Dominik (Prof. Dr.)
Tag der mündl. Prüfung: 2019-08-16
DDC-Klassifikation: 330 - Wirtschaft
Schlagworte: Preis , Handel
Freie Schlagwörter:
Price
retail
online
Lizenz: http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en
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Abstract:

This dissertation analyzes topics related to price decisions in online retailing that are relevant for both managers and researchers.

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