Dateien: | ||
URI: |
http://hdl.handle.net/10900/79776
http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-797766 http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-797767 http://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-797763 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-21174 |
Dokumentart: | PhDThesis |
Date: | 2018-01-12 |
Language: | German |
Faculty: | 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät |
Department: | Erziehungswissenschaft |
Advisor: | Amos, Karin (Prof. Dr.) |
Day of Oral Examination: | 2017-06-23 |
DDC Classifikation: | 370 - Education |
Keywords: | Strukturelle Kopplung , Ganztagsschule , Kooperationspartner , Handlungslogik |
Other Keywords: |
![]() Akteurskonstellation Handlungsmotivation Differenzierungstheorie ![]() |
License: | http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=de http://tobias-lib.uni-tuebingen.de/doku/lic_mit_pod.php?la=en |
Order a printed copy: |
![]() |
Show full item record |