Dateien: | ||
URI: |
http://hdl.handle.net/10900/74167
http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-dspace-741679 http://dx.doi.org/10.15496/publikation-15573 |
Dokumentart: | Dissertation |
Date: | 2017-02 |
Language: | English |
Faculty: | 6 Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Fakultät |
Department: | Erziehungswissenschaft |
Advisor: | Oschatz, Kerstin (Prof. Dr.) |
Day of Oral Examination: | 2017-01-27 |
DDC Classifikation: |
150 - Psychology 370 - Education |
Keywords: | Intervention , Grundschulkind , Grundschule |
Other Keywords: |
![]() Instrumentenentwicklung Epistemische Überzeugungen Enrichment Grundschulalter Wissenschaftsverständnis ![]() epistemic beliefs Inquiry learning Scientific inquiry cycle development of instrument Enrichment programme |
License: | Publishing license including print on demand |
Order a printed copy: |
![]() |
Show full item record |