Explaining the modality effect in multimedia learning: Is it due to a lack of temporal contiguity with written text and pictures?

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Explaining the modality effect in multimedia learning: Is it due to a lack of temporal contiguity with written text and pictures?

Autor(en): Schueler, Anne; Scheiter, Katharina; Rummer, Ralf; Gerjets, Peter
Tübinger Autor(en):
Scheiter, Katharina
Gerjets, Peter
Schüler, Anne
Erschienen in: Learning and Instruction (2012), Bd. 22, H. 2, S. 92-102
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2011.08.001
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: