Facilitating and inhibiting learning by the spatial contiguity of text and graphic : how does cognitive load mediate the split-attention and expertise reversal effect? = Der Einfluss räumlicher Kontiguität zwischen Text und Bild auf den Wissenserwerb: wie vermittelt kognitive Beanspruchung den Split-Attention und Expertise-Reversal Effekt?

DSpace Repository

Facilitating and inhibiting learning by the spatial contiguity of text and graphic : how does cognitive load mediate the split-attention and expertise reversal effect? = Der Einfluss räumlicher Kontiguität zwischen Text und Bild auf den Wissenserwerb: wie vermittelt kognitive Beanspruchung den Split-Attention und Expertise-Reversal Effekt?

Author: Cierniak, Gabriele
Tübinger Autor(en):
Cierniak, Gabriele
Issue year: 2011
Language: English
Full text: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:21-opus-62638
Keywords: E-Learning
Multimedia
Instruktionspsychologie
Dokumentart: Dissertation
Pages: XIV, 285 S. : Ill., graph. Darst.
Reference: 366757512
366757334
Note: Tübingen, Univ., Diss., 2011.
Show full item record

This item appears in the following Collection(s)