Insights into discrepancies in professional identities and role models in undergraduate medical education in the context of affective burden

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Insights into discrepancies in professional identities and role models in undergraduate medical education in the context of affective burden

Autor(en): Erschens, Rebecca; Skrypski, Isabelle; Festl-Wietek, Teresa; Herrmann-Werner, Anne; Adam, Sophia Helen; Schroepel, Carla; Nikendei, Christoph; Zipfel, Stephan; Junne, Florian
Tübinger Autor(en):
Erschens, Rebecca
Skrypski, Isabelle
Festl-Wietek, Teresa
Herrmann-Werner, Anne
Adam, Sophia Helen
Zipfel, Stephan
Junne, Florian
Schröpel, Carla
Erschienen in: Frontiers in Psychiatry (2024), Bd. 15, Article 1358173
Verlagsangabe: Lausanne : Frontiers Media Sa
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.3389/fpsyt.2024.1358173
ISSN: 1664-0640
DDC-Klassifikation: 610 - Medizin, Gesundheit
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: