The impact of a usefulness intervention on students' learning achievement in a virtual biology lesson: An eye-tracking-based approach

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The impact of a usefulness intervention on students' learning achievement in a virtual biology lesson: An eye-tracking-based approach

Autor(en): Ferdinand, Joseph; Gao, Hong; Stark, Philipp; Bozkir, Efe; Hahn, Jens-Uwe; Kasneci, Enkelejda; Goellner, Richard
Tübinger Autor(en):
Ferdinand, Joseph
Stark, Philipp
Bozkir, Efe
Göllner, Richard
Erschienen in: Learning and Instruction (2024), Bd. 90, Article 101867
Verlagsangabe: Oxford : Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2023.101867
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: