Enhancing pre-service teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK): Utility-value interventions support knowledge integration

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Enhancing pre-service teachers' technological pedagogical content knowledge (TPACK): Utility-value interventions support knowledge integration

Autor(en): Backfisch, Iris; Sibley, Leonie; Lachner, Andreas; Kirchner, Kenneth Tulku; Hische, Christoff; Scheiter, Katharina
Tübinger Autor(en):
Backfisch, Iris
Sibley, Leonie
Lachner, Andreas
Kirchner, Kenneth Tulku
Hische, Christoff
Erschienen in: Teaching and Teacher Education (2024), Bd. 142, Article 104532
Verlagsangabe: Oxford : Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.tate.2024.104532
ISSN: 0742-051X
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: