How professional and academic pre-qualifications relate to success in medical education: Results of a multicentre study in Germany

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

How professional and academic pre-qualifications relate to success in medical education: Results of a multicentre study in Germany

Autor(en): Schroepel, Carla; Festl-Wietek, Teresa; Herrmann-Werner, Anne; Wittenberg, Tim; Schuettpelz-Brauns, Katrin; Heinzmann, Andrea; Keis, Oliver; Listunova, Lena; Kunz, Kevin; Boeckers, Tobias; Herpertz, Sabine C.; Zipfel, Stephan; Erschens, Rebecca
Tübinger Autor(en):
Festl-Wietek, Teresa
Herrmann-Werner, Anne
Zipfel, Stephan
Erschens, Rebecca
Schröpel, Carla
Erschienen in: Plos One (2024), Bd. 19 (3), Article e0296982
Verlagsangabe: San Francisco : Public Library Science
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1371/journal.pone.0296982
ISSN: 1932-6203
DDC-Klassifikation: 500 - Naturwissenschaften
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: