Training medical students in motivational interviewing using a blended learning approach: a proof-of-concept study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Training medical students in motivational interviewing using a blended learning approach: a proof-of-concept study

Autor(en): Erschens, Rebecca; Fahse, Bettina; Festl-Wietek, Teresa; Herrmann-Werner, Anne; Keifenheim, Katharina E.; Zipfel, Stephan; Fallgatter, Andreas J.; Velten-Schurian, Kerstin
Tübinger Autor(en):
Erschens, Rebecca
Fahse, Bettina
Festl-Wietek, Teresa
Herrmann-Werner, Anne
Zipfel, Stephan
Fallgatter, Andreas J.
Velten-Schurian, Kerstin
Keifenheim, Katharina Eva
Erschienen in: Frontiers in Psychology (2023), Bd. 14, Article 1204810
Verlagsangabe: Lausanne : Frontiers Media Sa
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2023.1204810
ISSN: 1664-1078
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: