dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
dc.contributor.author |
Staller, Naomi |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2023-12-08T09:52:03Z |
|
dc.date.available |
2023-12-08T09:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/148574 |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
dc.relation.uri |
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-89319 |
de_DE |
dc.title |
Chronotype-dependent changes in sleep and performance components caused by the transition to digital teaching due to COVID-19 infection control measures in German students |
de_DE |
dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
utue.kommentar.intern |
Erscheint auch als Online-Ausgabe |
de_DE |
utue.personen.roh |
Staller, Naomi |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
ix, 118 Seiten |
de_DE |
utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Naomi Staller |
de_DE |
utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
de_DE |
utue.publikation.swbdatum |
2311 |
de_DE |
utue.publikation.fachbereich |
47ff7 |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
7 |
de_DE |
utue.artikel.ppn |
1871616867 |
de_DE |