Assessing medical students' perceived stress levels by comparing a chatbot-based approach to the Perceived Stress Questionnaire (PSQ20) in a mixed-methods study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Assessing medical students' perceived stress levels by comparing a chatbot-based approach to the Perceived Stress Questionnaire (PSQ20) in a mixed-methods study

Autor(en): Moldt, Julia-Astrid; Festl-Wietek, Teresa; Mamlouk, Amir Madany; Herrmann-Werner, Anne
Tübinger Autor(en):
Moldt, Julia-Astrid
Festl-Wietek, Teresa
Herrmann-Werner, Anne
Erschienen in: Digital Health (2022), Bd. 8, Article 2,05520762211391E+16
Verlagsangabe: London : Sage Publications Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1177/20552076221139092
ISSN: 2055-2076
DDC-Klassifikation: 610 - Medizin, Gesundheit
300 - Sozialwissenschaften, Soziologie, Anthropologie
004 - Informatik
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: