Exploring the effects of content-related segmentations and metacognitive prompts on learning with whiteboard animations

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Exploring the effects of content-related segmentations and metacognitive prompts on learning with whiteboard animations

Autor(en): Krieglstein, Felix; Schneider, Sascha; Groninger, Jessica; Beege, Maik; Nebel, Steve; Wesenberg, Lukas; Suren, Markus; Rey, Guenter Daniel
Tübinger Autor(en):
Gröninger, Jessica
Erschienen in: Computers & Education (2023), Bd. 194, Article 104702
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2022.104702
ISSN: 0360-1315
DDC-Klassifikation: 004 - Informatik
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: