The dark side of detracking: Mixed-ability classrooms negatively affect the academic self-concept of students with low academic achievement

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

The dark side of detracking: Mixed-ability classrooms negatively affect the academic self-concept of students with low academic achievement

Autor(en): Fleischmann, Moritz; Huebner, Nicolas; Nagengast, Benjamin; Trautwein, Ulrich
Tübinger Autor(en):
Fleischmann, Moritz
Nagengast, Benjamin
Trautwein, Ulrich
Hübner, Nicolas
Erschienen in: Learning and Instruction (2023), Bd. 86, Article 101753
Verlagsangabe: Pergamon - Elsevier Science Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2023.101753
ISSN: 0959-4752
DDC-Klassifikation: 150 - Psychologie
370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: