dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
dc.contributor.author |
Dietrich, Alexander M. |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2023-06-02T06:58:18Z |
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dc.date.available |
2023-06-02T06:58:18Z |
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dc.date.issued |
2023 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/141733 |
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dc.language.iso |
en |
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dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
dc.title |
Three essays on the significance of consumer expectations in monetary economics |
de_DE |
dc.type |
PhDThesis |
de_DE |
utue.personen.roh |
Dietrich, Alexander M. |
de_DE |
utue.publikation.seitengesamt |
199 Seiten |
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utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Alexander Matthias Dietrich |
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utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
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utue.publikation.swbdatum |
2305 |
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utue.publikation.fachbereich |
35 |
de_DE |
utue.publikation.fakultaet |
6 |
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utue.artikel.ppn |
1846038480 |
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