Do a simultaneous rather than sequential presentation of multiple documents and the possibility to highlight text foster multiple document comprehension? The roles of reading interactions in the effects of document presentation and text-highlighting.

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dc.contributor Eberhard Karls Universität Tübingen de_DE
dc.contributor.author Leroy, Caroline de_DE
dc.date.accessioned 2023-02-03T09:33:33Z
dc.date.available 2023-02-03T09:33:33Z
dc.date.issued 2021 de_DE
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10900/136058
dc.language.iso en
dc.publisher Tübingen de_DE
dc.relation.uri http://dx.doi.org/10.15496/publikation-65964 de_DE
dc.title Do a simultaneous rather than sequential presentation of multiple documents and the possibility to highlight text foster multiple document comprehension? The roles of reading interactions in the effects of document presentation and text-highlighting. de_DE
dc.type PhDThesis de_DE
utue.kommentar.intern Erscheint auch als Online-Ausgabe de_DE
utue.personen.roh Leroy, Caroline de_DE
utue.publikation.seitengesamt VII, 199 Seiten de_DE
utue.titel.verfasserangabe vorgelegt von Caroline Leroy de_DE
utue.publikation.abrufzeichen tdis de_DE
utue.publikation.swbdatum 2301 de_DE
utue.publikation.fachbereich 38 de_DE
utue.publikation.fakultaet 7 de_DE
utue.artikel.ppn 1831599821 de_DE


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