dc.contributor |
Eberhard Karls Universität Tübingen |
de_DE |
dc.contributor.author |
Leroy, Caroline |
de_DE |
dc.date.accessioned |
2023-02-03T09:33:33Z |
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dc.date.available |
2023-02-03T09:33:33Z |
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dc.date.issued |
2021 |
de_DE |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10900/136058 |
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dc.language.iso |
en |
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dc.publisher |
Tübingen |
de_DE |
dc.relation.uri |
http://dx.doi.org/10.15496/publikation-65964 |
de_DE |
dc.title |
Do a simultaneous rather than sequential presentation of multiple documents and the possibility to highlight text foster multiple document comprehension? The roles of reading interactions in the effects of document presentation and text-highlighting. |
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dc.type |
PhDThesis |
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utue.kommentar.intern |
Erscheint auch als Online-Ausgabe |
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utue.personen.roh |
Leroy, Caroline |
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utue.publikation.seitengesamt |
VII, 199 Seiten |
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utue.titel.verfasserangabe |
vorgelegt von Caroline Leroy |
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utue.publikation.abrufzeichen |
tdis |
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utue.publikation.swbdatum |
2301 |
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utue.publikation.fachbereich |
38 |
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utue.publikation.fakultaet |
7 |
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utue.artikel.ppn |
1831599821 |
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