Self-concept but not prior knowledge moderates effects of different implementations of computer-assisted inquiry learning activities on students' learning

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Self-concept but not prior knowledge moderates effects of different implementations of computer-assisted inquiry learning activities on students' learning

Autor(en): Richter, Juliane; Lachner, Andreas; Jacob, Leonie; Bilgenroth, Friederike; Scheiter, Katharina
Tübinger Autor(en):
Richter, Juliane
Lachner, Andreas
Sibley, Leonie
Bilgenroth, Friederike
Scheiter, Katharina
Erschienen in: Journal of Computer Assisted Learning (2022), Bd. 38, H. 4, S. 1141-1159
Verlagsangabe: Wiley
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1111/jcal.12673
ISSN: 0266-4909
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: