Student tutors go online'-Investigation of cognitive and social congruence in online student tutorials-a longitudinal study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Student tutors go online'-Investigation of cognitive and social congruence in online student tutorials-a longitudinal study

Autor(en): Loda, Teresa; Berner, Nils; Erschens, Rebecca; Nikendei, Christoph; Zipfel, Stephan; Herrmann-Werner, Anne
Tübinger Autor(en):
Berner, Nils
Erschens, Rebecca
Zipfel, Stephan
Herrmann-Werner, Anne
Festl-Wietek, Teresa
Erschienen in: Medical Education Online (2022), Bd. 27 (1), Article 2100038
Verlagsangabe: Taylor & Francis Ltd
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1080/10872981.2022.2100038
ISSN: 1087-2981
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: