Mode effect: An issue of perspective? Writing mode differences in a spelling assessment in German children with and without developmental dyslexia

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Mode effect: An issue of perspective? Writing mode differences in a spelling assessment in German children with and without developmental dyslexia

Autor(en): Jung, Stefanie; Moeller, Korbinian; Klein, Elise; Heller, Juergen
Tübinger Autor(en):
Jung, Stefanie
Möller, Korbinian
Klein, Elise
Heller, Jürgen
Erschienen in: Dyslexia (2021), Bd. 27, H. 3, S. 373-410
Verlagsangabe: Hoboken
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1002/dys.1675
ISSN: 1076-9242
DDC-Klassifikation: 370 - Erziehung, Schul- und Bildungswesen
150 - Psychologie
610 - Medizin, Gesundheit
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: