Consensus views on competencies and teaching methods for an interprofessional curriculum on complementary and integrative medicine: A Delphi study

DSpace Repositorium (Manakin basiert)

Consensus views on competencies and teaching methods for an interprofessional curriculum on complementary and integrative medicine: A Delphi study

Autor(en): Homberg, Angelika; Krug, Katja; Klafke, Nadja; Glassen, Katharina; Mahler, Cornelia; Loukanova, Svetla
Tübinger Autor(en):
Mahler, Cornelia
Erschienen in: Journal of Integrative Medicine - Jim (2021), Bd. 19, H. 3, S. 282-290
Verlagsangabe: Elsevier
Sprache: Englisch
Referenz zum Volltext: http://dx.doi.org/10.1016/j.joim.2021.03.001
ISSN: 2095-4964
DDC-Klassifikation: 610 - Medizin, Gesundheit
Dokumentart: Wissenschaftlicher Artikel
Zur Langanzeige

Das Dokument erscheint in: